بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جباري: در روز بازي وعده پول مي‌دهند/ براي پيگيري مسائل مالياتي تمرين نکردم

مجتبي جباري پس از تساوي يک بر يک تيمش مقابل نفت تهران گفت: اين هفته نتوانستم تمرين کنم چون به دنبال حل کردن مسائل مالياتي و مشکلات به وجود آمده براي پاسپورت خودم بودم.
وي ادامه داد: متأسفانه در شرايطي که چنين بازي هاي سخت و حساسي پيش‌رو داريم به بازيکنان حتي 10 تا 20 درصد قراردادشان را ندادند تا بتوانند با آن زندگي خود را اداره کنند، حتي دو تن از دروازه‌بانان جوان تيم شب‌ها با کلاه و دستکش در کمپ مي‌خوابيدند و اين بازيکنان تيم بودند که تصميم گرفتند تا جايي براي زندگي آنان فراهم کنند.
بازيکن تيم استقلال ادامه داد: تماشاچيان نبايد بيش از اين از ما توقع داشته باشند چون بازيکنان خيلي تلاش کردند و غيرت به خرج دادند اما مسئولاني که بايد پاسخ دهند موبايل هايشان را خاموش کرده‌اند.

جباري افزود: بازيکنان جوان تيم که يکي دو تا هم نيستند وضعيت خوبي ندارند ، مسئولان دقيقاً ياد گرفته‌اند که چه کار کنند و در روز بازي‌ها وعده دادن پول مي دهند اما بازهم خبري نمي‌شود.
بازيکن تيم استقلال تصريح کرد: ما نبايد اين بازي را مساوي مي‌کرديم اما متاسفانه بازيکنان ما به خاطر مسائل مالي تمرکز لازم را نداشتند ، مردم بايد بدانند وضعيت بازيکنان تيم خوب نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 12 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,مجتبی جباری,قهرمانی لیگ برتر,باشگاه استقلال,مشکلات مالی,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com